Sprawdź, które elementy na www najbardziej drażnią ich klientów

Irytujące strony internetowe Kartuzy
Spread the love

Irytujące strony internetowe KartuzySprawdź, jakie elementy na stronach internetowych najbardziej drażnią ich użytkowników

Wydawałoby się, że prowadzenie swej strony internetowej w obecnych czasach nie powinno nastręczać większych trudności. W tym względzie nie ma zasadniczo żadnych ograniczeń i może to wykonywać właściwie każdy, kto tylko ma czas oraz chęć. Prowadząc witrynę swojej firmy, musisz jednak liczyć się z pewnymi wymaganiami ze strony użytkowników. Istnieją pewne czynniki, które potrafią zaburzać internetową komunikację między klientem a firmą, doprowadzając do irytacji tego pierwszego. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.

 

Wszechobecne reklamy i samoodtwarzające się filmiki

Strona internetowa musi przyciągać uwagę klientów, stymulując zaciekawienie. Również powinna być tak zaprojektowana, żeby klient możliwie jak najszybciej trafił do najważniejszych informacji, co zazwyczaj satysfakcjonuje go najbardziej. Większość konsumentów nie znosi, gdy podczas przeglądania jakiegoś artykułu, nagle atakują go wyskakujące okna, najczęściej zasłaniające całą stronę. To rozprasza uwagę i sprawia, że szybko chcesz z danej witryny uciec. Zanim zostanie ona zamknięta, klient traci wątek i nie zawsze potem ma ochotę powrócić do ponownego czytania. Ponadto internautów złoszczą również filmy, które odtwarzają się same z siebie. Wolny wybór słuchania oraz oglądania to coś, co chce posiadać każdy człowiek… zwłaszcza internauta.

 

Zbyt długo ładująca się witryna

Powtarza się, że czas to pieniądz. Żyjemy szybko, dążąc do szybkiego poszerzenia swoich zasobów informacji oraz umiejętności praktycznych. Jeśli decydujemy się na otwarcie jakiejś strony internetowej, podświadomie oczekujemy, że pewne dane otrzymamy w przeciągu kilku sekund. Zbyt wydłużony czas oczekiwania na wczytanie się strony przesądza o jej porażce. Większość klientów zamiast poczekać, woli poszukać czegoś innego.

 

Brak przystosowania do odtwarzania na mobilnym sprzęcie

Nie wszystkie strony internetowe można odtwarzać na smartfonach czy tabletach. Jeżeli nie zadbamy o ich rensponsywność, musimy liczyć się z konkretnymi stratami. Właściwie nie zdarza się, by klient, któremu nie udało się otworzyć na urządzeniu mobilnym jakiejś strony internetowej, zechciał powtórzyć tę czynność na komputerze stacjonarny.